• PO-PÁ 8:00-12:00/13:00-16:00
  • Vlastní servis
  • Odborné poradenství
€ 0,00 0

V košíku nejsou vloženy žádné položky...

Diskuze k produktu DPC 10, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m 32

Zeptejte se na cokoli spojeného s produktem

Zeptat se

  • DPC 10, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
    Dobrý den, prosím, jaká je povolená teplota okolí pro použití? Všude se píše max. 40 stupňů, ale zajímá mě použití pro mínusové teploty. Jakou mínusovou teplotu spínač snese? Děkuji.
    Zdeněk Malenovský 30.12.2021 09:17:08 Zobrazit vlákno
    • Re: DPC 10, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m

      Dobrý den,

      jelikož je to určené pro čerpadla na domácí vodárny, tak nelze toto provozovat v mínusových teplotách. Došlo by k zámrzu a poškození.

      Mirek Jiříček (Remont) 30.12.2021 11:19:47 Zobrazit vlákno
  • DPC 10, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
    Dobrý den. Po 5 letech provozu mi přestal fungovat. Zakoupil jsem nový. Všechno funguje. Spokojenost. Tady čtu, že děláte i servis tohoto výrobku. Byla by cenově rentabilní oprava staršího kusu a ponechání si ho jako záložního kusu ? Mám ho zkusit poslat na servis ?
    Petr Zálešák 8.4.2021 08:05:37 Zobrazit vlákno
    • Re: DPC 10, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m

      Dobrý den,

      ušetříte peníze jen za to, že to nepošlete, protože případné náklady na opravu DPC jsou absolutně nerentabilní.

      Ceny případných dílů (on je vlastně vnitřek ze dvou hlavních částí) DPC jsou právě tak vysoké, že je nebereme a cena nového je nižší, než oprava....  

      Přeji hezký den.

      Mirek Jiříček (Remont) 8.4.2021 08:11:36 Zobrazit vlákno
  • DPC 10, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
    Dobrý den, je možné vypnout automatický restart v případě zavzdušnění čerpadla? Je možné spustit čerpadlo pomocí regulátoru ručně? Děkuji.
    Vladimír Hlávka 30.1.2021 17:25:40 Zobrazit vlákno
    • Re: DPC 10, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m

      Dobrý den,

      ano, lze toto vypnout a je to popsáno v návodu pod bodem č.6

      Mirek Jiříček (Remont) 30.1.2021 18:14:02 Zobrazit vlákno
  • DPC 10, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
    Dobrý den.Můžete mě poradit mám digitální tlakový spínač DPC-10 propojen stykačem na 3 fáze.Došla mě voda ve studní nastala ochran proti chodu na prázdno svítí červená kontrolka ,ale motor nevypnul a běžel tak dlouho až čerpadlo na vodu odešlo. Na staveno mám 10 sek. na odpočet. a pro restart 350 sek.Děkuji za ochotu.
    Miroslav Holeček 8.10.2019 20:29:51 Zobrazit vlákno
    • DPC 10, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
      Dobrý den, můžete nám prosím zaslat foto Vašeho zapojení, popřípadě nákres na obchod@remont-cerpadla.cz. Děkuji a přeji hezký den. Mirek Jiříček
      REMONT ČERPADLA s.r.o. (Remont) 9.10.2019 09:06:53 Zobrazit vlákno
  • DPC 10, digitální tlakový spínač, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
    Dobrý den jakým spusobem udržuje nastavene hodnoty když bych na chatě vypínal elektriku a zapnul ji jen o výkendu tak že 5 dní vypnuto a 2 dni zapnuto DPC 10, digitální tlakový spínač, 230V/50Hz/12A děkuji
    lavička 21.9.2019 12:49:42 Zobrazit vlákno
    • DPC 10, digitální tlakový spínač, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
      Dobrý den, veškerá nastavení a nastavené hodnoty zůstávají uložené v paměti i po odpojení ze sítě. P.Novotný
      REMONT ČERPADLA s.r.o. (Remont) 23.9.2019 10:17:47 Zobrazit vlákno
    • DPC 10, digitální tlakový spínač, 230V/50Hz/12A
      Dobrý den,
      uvažuji o koupi tohoto produktu primárně pro ochranu běhu čerpadle na sucho u bazénového čerpadla. Je k tomuto účelu DPC vhodný ?
      Bazén máme na chalupě, kam běžně přes týden nejezdíme a potřebuji denně alespoň jednou "protočit" vodu. Napájení DPC bude řešeno z časově programovatelné zásuvky. Chápu-li to správně jako v dotazu výše, vypínání a zapínání sítě nemá na funkčnost vliv, veškeré nastavené hodnoty zůstávají uloženy v paměti. Sepnutím programovatelné zásuvky se čerpadlo opět rozjede.
      Děkuji za odpověď
      Pavel Antoš 14.4.2021 09:29:06 Zobrazit vlákno
      • Re: DPC 10, digitální tlakový spínač, 230V/50Hz/12A

        Dobrý den,

        ano, pro daný účel by šlo spínač DPC použít. Bude jen třeba přizpůsobit nastavené tlaky daným podmínkám. Spínací tlak nastavit na nízkou hodnotu (např. 0,05 baru), vypínací tlak naopak vysoko (např. 4,00 baru). Tím se vlastně zajistí, že spínač nebude spínat a vypínat během provozu čerpadla, řízení bude opravdu jen spínacími hodinami. Nastavíte ale reakční tlak ochrany proti chodu nasucho na např. 0,04 baru (musí být nižší, než nastavený spínací tlak) a následně pro eliminaci výkyvů zpoždění vypnutí (např. 20 sekund). 

        Nastavené hodnoty zůstavají v paměti trvale, takže to bude funogovat i s těmi spínacímu hodinami.

        Petr Novotný (Remont) 14.4.2021 10:56:49 Zobrazit vlákno
  • DPC 10, digitální tlakový spínač, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
    Stava sa - pri vypnuti cez stykac - chodu hlbinneho cerpadla - EVAK strati hodnotu tlaku. blikne na nulu ,... stava sa ze celkom zmiznu udaje a je potrebne vypnut EVAK DC10 a zapnut. tato poruch aje sposobena tlakovy razom pri vypnuti chodu cerpadla, alebo vypnutim stykaca - elektricke rusenie. dakujem.
    martin vasko 11.9.2018 13:09:51 Zobrazit vlákno
    • DPC 10, digitální tlakový spínač, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
      Dobrý den, těžko soudit takto na dálku. V každém případě prosím o přesný typ čerpadla, nastavené tlaky na DPC-10 a objem použité tlakové nádoby. Děkuji za upřesnění, P.Novotný
      REMONT ČERPADLA s.r.o. (Remont) 11.9.2018 13:12:59 Zobrazit vlákno
      • DPC 10, digitální tlakový spínač, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
        cerpadlo NORIA ADA 4 , 3-fazove, hlbka 45m, nadoba 80l s pryzovym vakom. vypinaci tlak 3,7bar, zapinaci 2,2bar.
        martin vasko 11.9.2018 13:24:00 Zobrazit vlákno
        • DPC 10, digitální tlakový spínač, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
          Děkuji za upřesnění. Myslím, že k rázům při dané kombinaci docházet nemůže, jestliže je v nádobě správný přetlak vzduchu (2,0 baru). Spíš to vypadá na chybu spínače DPC-10, pro jistotu bychom jej ale museli mít na servisu. P.Novotný
          REMONT ČERPADLA s.r.o. (Remont) 11.9.2018 14:27:58 Zobrazit vlákno
          • DPC 10, digitální tlakový spínač, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
            neviem ci je este v zaruke. pozriem sa na zarucny list. zatial kym - by to bolo u Vas v servise - tak predpokladam si musim asi kupit iny DC10. Dakujem Martin Vasko
            martin vasko 11.9.2018 14:42:01 Zobrazit vlákno
            • DPC 10, digitální tlakový spínač, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
              Servis standardně vyřídíme do 48 hodin, takže pokud byste na tuto dobu vodárnu mohl odstavit, pak by nebylo nutné nový spínač kupovat. Na druhou stranu, jeden rezervní nikdy nebude na škodu :-) P.Novotný
              REMONT ČERPADLA s.r.o. (Remont) 11.9.2018 14:54:47 Zobrazit vlákno
  • DPC 10, digitální tlakový spínač, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
    Dobrý den, uvažuji o zakoupení DPC-10. Jediný problém je v krátkém kabelu. Potřebuji alespoň 2-2,5m v jednom kuse pro protažení chráničkou. Nastavení acidurkou je vzhledem k umístění nevhodné. Je možnost odborné zapojení delšího kabelu přímo ve spínači ? Děkuji za odpověď a případný návrh řešení.
    Eduard Záhořík 22.5.2018 00:52:55 Zobrazit vlákno
    • DPC 10, digitální tlakový spínač, 230V/50Hz/12A, kabel 1,5m
      Dobrý den, tyto tlakové spínače se nedají uvnitř napojit. Pokud potřebujete delší kabel, stačí jej prodloužit kabelovou spojkou a to smršťovačkou RPK (stačí na to horkovzdušná pistole) a použijete lisovací dutinky na spojení drátů. My tyto spojky prodáváme také: https://obchod.remont-cerpadla.cz/elektroprislusenstvi/kabelova-spojka-obycejna-smrstovacka Přeji hezký den.
      REMONT ČERPADLA s.r.o. (Remont) 22.5.2018 07:24:38 Zobrazit vlákno
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Založit nové téma