V případě, že nám zasíláte zařízení na opravu, je velmi pro hladký průběh vyřízení nutné, aby zásilka obsahovala popis závady a kontaktní údaje na Vás. Pro tento účel si prosím stáhněte, vyplňte a k zásilce přibalte objednávku servisu (pozáruční opravy) nebo reklamační list (záruční opravy)
Vždy od 1. ledna do 30. března nám můžete přivést nebo poslat ke kontrole Vaše čerpadlo. Provedeme jeho kontrolu, změříme izolační stav vinutí, zkontrolujeme stav ucpávky a ložisek, ověříme průtok a výtlak a v případě potřeby navrhneme další nutný servis.
Pro naše zákazníky nabízíme službu SVOZU ČERPADLA do našeho servisu prostřednictvím našich smluvních dopravců. Výhodou je, že nemusíte čerpadlo složitě vozit na poštu. V případě záručních oprav (reklamace) je svoz zdarma, v případě pozáručních oprav se jedná o placenou službu.
I když nás to mrzí, občas se stane, že se něco pokazí. Máme pro Vás ale dobrou zprávu - reklamace ve většinu případů vyřizujeme přímo u nás a proto bývá vyřízení velmi rychlé a určitě Vás nenecháme ve štychu. Jen potřebujeme, abyste nám reklamaci oznámili a následně výrobejk zaslali na naši adresu.