• na trhu od roku 1999
  • servis
  • odborné poradenství
0 Kč 0

V košíku nejsou vloženy žádné položky...

OBJEDNÁVKA SERVISU Zasílám výrobek na pozáruční opravu

  • Zasílám výrobek na pozáruční opravu

    V případě, že nám zasíláte zařízení na opravu, je velmi pro hladký průběh vyřízení nutné, aby zásilka obsahovala popis závady a kontaktní údaje na Vás. Pro tento účel si prosím stáhněte, vyplňte a k zásilce přibalte objednávku servisu (pozáruční opravy), případně vyplňte objednávku přímo zde

  • Výrobek je ještě v záruce

    Pokud je výrobek, který chcete poslat na opravu, ještě v záruce, vyplňte prosím reklamační formulář

V případě, že nám zasíláte zařízení na opravu, je velmi pro hladký průběh vyřízení nutné, aby zásilka obsahovala popis závady a kontaktní údaje na Vás. Pro tento účel si prosím stáhněte, vyplňte a k zásilce přibalte objednávku servisu (pozáruční opravy) nebo reklamační list (záruční opravy)