• PO-PÁ 8:00-12:00/13:00-16:00
  • Vlastní servis
  • Odborné poradenství
0 Kč 0

V košíku nejsou vloženy žádné položky...

Diskuze k produktu ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém 16

Zeptejte se na cokoli spojeného s produktem

Zeptat se

  • ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém
    Dobrý den.
    Stavím dům( bungalov)a budu mít vodu z řádu. Bohužel v řádu vodovodu je slabý tlak a když jej změřím za vodoměrem tak je jen necelých 2 bary( průtok udává vodoměr 1800l/h).S prodloužením vedení se ještě tlak snižuje, takže by pro dům byl nedostačující. Uvazuji o esybox mini 3.
    1.Může být instalován i v šachtě před domem nebo jen uvnitř domu ( v technické místnosti- napojení vody z řádu na rozvody domu a na ohřevnou nádrž tepelného čerpadla)?
    2.Musí být na přívodu doplňková nádrž ( případně jak velká) nebo stačí připojit na přívod mezi vodoměr a rozvod domu a stanice si bude nasávat přímo z řádu. Moc děkuji za odpověď. Aleš Baďura
    Aleš Baďura 12.3.2025 03:34:37 Zobrazit vlákno
    • Re: ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém

      Dobrý den pane Baďura,

      na posílení tlaku máme více nabídek. Protože všechny mají v sobě elektroniku, a krytí IP54, doporučujeme instalaci v co nejlepších podmínkách, což jsou vnitřní prostory.

      Tyto automaty na posílení stačí nainstalovat na přívodním potrubí a není třeba nějaké nádrže. Vstupní tlak bude z řádu přímo do čerpadla.

      Jak jsem uvedl, je více možností u těchto čerpadel, já bych Vám nabídl novinku HYDROBOX 900, nebo přímo posilovací čerpadlo PHF PICOLA 2 

      Mirek Jiříček (Remont) 12.3.2025 06:55:49 Zobrazit vlákno
      • Re: Re: ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém
        Dobrý den. Moc děkuji za odpověď.
        Instalaci teda provedu v technické místnosti na přívodní potrubí vodovodního řádu do domu.
        Prosím teda o radu, který z těchto tří by byl nejvhodnější. Instalatér mi poradil právě Easybox mini 3, s kterým už má zkušenosti. Vy jste mi nabídl ještě dvě další moznosti Hydrobox 900 a PHF Picola 2. Který z těchto tří produktů bude tedy nejvhodnější do zástavby v našem domě?
        Přívodní potrubí vodovodního řádu trubka průměr 25mm do vodoměru. Za vodoměrem naměřen tlak 2bary. Odtud půjde potrubí do domu ( do technické místnosti) asi 15 m.
        Tady by byl elektronický posilovací systém, který nabízíte. Dům velikosti 100m čtverečních, přízemní, tepelné čerpadlo voda vzduch s podlahovým vytápěním a zásobníkem 200l na ohřev vody, Sprcha, dvě umyvadla , dva záchody, dřez, pračka, myčka. V technické místnosti moc místa nebude ale díval jsem se, že všechny jednotky jsou poměrně malé a skoro nehlučné- což je dobré.

        Moc děkuji za radu.
        Přeji pěkný den
        Aleš Baďura
        Aleš Baďura 30.3.2025 10:24:20 Zobrazit vlákno
        • Re: Re: Re: ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém

          Dobrý den pane Baďura,

          protože splňují všechny Váš požadavek, bude konečné rozhodnutí jen na Vás.

          Pokud ovšem instalatér má již zkušenosti s Easyboxem MINI, tak bych se přikláněl k této variantě, protože ví jak provést instalaci a nastavení a také by určitě v budoucnu poradil, kdyby něco nešlo správně.

          Mirek Jiříček (Remont) 31.3.2025 07:56:14 Zobrazit vlákno
  • ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém
    Zaujala mne nabídka tohoto typu čerpadla už z toho důvodu,že můj kamarád toto čerpadlo používá již 5let bezproblémového provozu jen podmínky se u mne a u něho lehce liší.Do této doby používám domácí vodárnu Sigma s čerpadlem SVA 32 se 100l nádobou a tlakový spínač nastaven v rozmezí cca 2.4 až 4.5 takže kolísání tlaku při zapnutí a vypnutí,ale na to jsem si po 40letech zvyk,ale nejhorší na tom je,že naše voda v naší obci z 90% obsahuje mangan (takové černidlo podobné tuze po ořezání tužky),které musím jednou za 3roky rozpustit nasypáním cca 15 kg kyseliny citronové do studny promícháním kalovkou bez hadice a 2krát vyčerpat studnu a nasát jen vyčištěnou vodu a po té vydezinfikovat desinfekci na studny,ale tento problém musím řešit i za výtlakem čerpadla nasypáním opět kyseliny citronové do filtru za čerpadlem a pak je zase po propláchnutí na měsíc klid a tak mne zajímá,jak na rozdíl od mého kamaráda,který má železitou vodu si s těmito minerály obsaženými ve vodě dokáže toto čerpadlo poradit a jestli to nezkracuje jeho životnost.Sigma si s tím poradí i když věčné proplachování a čerpání vody mne v mém věku unavuje,ale možnost konstantního tlaku a tím i efektivnějšího praní a další výhody (energie)je obrovské +,jako když jsme byli nuceni jet na obecní vodu,tak bych moc prosil o radu.Jinak výška sání od hladiny vody ve studni je cca5m + 3m vody a velký přítok(cca 3m3 za 6 hodin)a průměr sacího potrubí je 1.5 coule,tak moc děkuji za odbornou pomoc a děkuji za váš čas.
    Petr Večeřa 25.2.2025 19:03:17 Zobrazit vlákno
    • Re: ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém

      Dobrý večer,

      Mangan je potvora a v podtsatě vždy bude negativně ovlivňovat provoz. Na druhou stranu, čerpadlo je vyrobeno z materiálů u kterých to žádný zásadní problém není, jen možná bude třeba častěji řešit čištění zpětné klapky (jednoduchý proces na 30 sekund práce :-))

      Napadá mě, že pro vaše účely by možná byla ještě lepší vodárna HYDROBOX 900, která má oběžná kola z nerezové oceli a ta budou vůči manganu určitě vhodnější.

      Ale obecně myslím ve vašich podmínách bude v pohodě i ESYBOX MINI3

      Petr Novotný (Remont) 25.2.2025 19:25:46 Zobrazit vlákno
  • ESYBOX MINI 3
    Dobrý deň , kúpil som čerpadlo esybox mini 3 ako novú alternatívu pôvodného čerpadla s expanznou nádobou. Pri naliati vody do čerpadla a následnom spostení do prevádzky mi po pár sekundách čerpaldo zastaví a vypíše "fill the pump " . Potrubie do čerpadla sa skladá s 6/4" rúry narazenej do hĺbky cca 7 metrov v šachte ktorá je cca 1,7m pod úrovňou terénu. Voda je u nás vysoko cca 2,5-3 metre pod úrovnou zeme. Následne potrubie má t-kus s ventilom kde je hore namontovaná ručná pumpa a do strany pokračuje potrubie do čerpadla kde sa nachádza filter na piesok , spätná klapka , ďalší t-kus kde rovno pokračuje potrubie pre prípad nahodenia pôvodnej vodárne v prípde poruchy nového esyboxu no zatial je ukončené iba guľovým ventilom a s T-kusu hore ide kolienko do nového čerpadla tam sa potrubie sklada s PE fitingov kde pod čerpadlom je už klasický 1" mosadzný ventil . E.sybox je zavesený na stene. Snažil som sa nejak opýsať potrube či v tom nevidíte chybu . Viete mi prosím niečo poradiť ? veľmi pekne ďakujem za odpoveď .
    Marek 12.2.2025 07:35:10 Zobrazit vlákno
    • Re: ESYBOX MINI 3

      Dobrý den,

      doporučuji eliminovat T-kus s odbočkou na starou vodárnu - zde může docházet k vytváření vzduchové kapsy a nebo přisávání vzduchu. Předpokládám, že toto je hlavní rizikové místo.

      Obecně platí, že sání musí být jednoduché, s minimem fitinek a tvarovek a ideálně v plynulém spádu od vodárny k hladině vody,

      Další možné příčiny a řešení:

      1. Problém se zavodněním čerpadla

      • Píšete, že jste do čerpadla nalil vodu, ale je potřeba se ujistit, že je sací potrubí také zcela zavodněné.
      • Řešení: Zkusit zavodnit sací potrubí přes ruční pumpu nebo odmontovat filtr a dolít vodu přímo do sacího potrubí.
      1. Netěsnosti v sacím potrubí

      • Pokud se do potrubí dostává vzduch (např. přes spoje, fitinky, zpětnou klapku nebo ventil), čerpadlo nebude schopné správně nasávat vodu.
      • Řešení: Pečlivě zkontrolovat spoje, utáhnout fitinky a vyzkoušet, zda se v potrubí netvoří vzduchové bubliny.
      1. Vadná nebo nevhodná zpětná klapka

      • Pokud zpětná klapka udržuje podtlak, ale není plně funkční, čerpadlo může mít problém s nasátím vody.
      • Řešení: Vyzkoušet čerpadlo bez zpětné klapky, případně ji nahradit novou.
      1. Zanesený filtr na sacím potrubí

      • Pokud je filtr na písek zanesený nebo příliš jemný, může čerpadlo detekovat nedostatek průtoku.
      • Řešení: Zkusit čerpadlo bez filtru, nebo jej důkladně vyčistit.
      1. Nedostatečné odvzdušnění čerpadla

      • Pokud je v těle čerpadla vzduchová bublina, čerpadlo nebude schopné správně nasávat vodu.
      • Řešení: Použít odvzdušňovací šroub (pokud je k dispozici), nebo při plnění lehce naklánět čerpadlo.

      Doporučený postup pro vyzkoušení:

      1. Zavodnit celé sací potrubí (ne jen čerpadlo).
      2. Ověřit, že zpětná klapka funguje správně.
      3. Zkontrolovat netěsnosti v sacím potrubí.
      4. Zkusit čerpadlo bez filtru nebo bez zpětné klapky.
      5. Při spuštění čerpadla otevřít výstupní ventil, aby se minimalizoval odpor.
      Petr Novotný (Remont) 12.2.2025 08:35:25 Zobrazit vlákno
      • Re: Re: ESYBOX MINI 3
        Ako píšete že "doporučuji eliminovat T-kus s odbočkou na starou vodárnu - zde může docházet k vytváření vzduchové kapsy a nebo přisávání vzduchu. Předpokládám, že toto je hlavní rizikové místo. " to je úsek dlhý iba dĺžku guľového ventilu čiže cca 8 cm , myslíte že aj tak to bude problém ? Mám to aj tak radšej zrušiť ?
        Marek 12.2.2025 09:42:49 Zobrazit vlákno
        • Re: Re: Re: ESYBOX MINI 3

          Pokud je hned na T-kusu ventil, pak by to nemusel být problém, ale na druhou stranu stačí sebemenší nětěsnost i na tom ventilu, takže jeho úplné zrušení bude určitě lepší.

          Je jasné, že někde vodárna přisává vzduch a čím méně bude v sacím řadu spojů a armatur, tím lépe :-)

          Petr Novotný (Remont) 12.2.2025 09:57:43 Zobrazit vlákno
          • Re: Re: Re: Re: ESYBOX MINI 3
            Niečo sa zlepšilo ale po cca 30 minutách keď čerpalo neni v prevádzke nedokáže nasať vodu a vyhodí ochranu proti chodu na sucho musím znovu reštartovať a po par pokusoch nabehne. Mám pociť že saje vzduch protože voda vo filtri pred čerpadlom sa hýbe hore dole s veľkou vzduchovou kapsou a všelijaké bublotavé zvuky tým pádom vznikajú . Tak sa chcem spýtať či pred tieto čerpadlé nie sú potrebné nejaké iné filtračné nádoby klvalitnejšie nie tie bežné čo používame za 15-20€ s filtračnou vložkou na mehanické nečistoty ktorý tam mám samozrejme aj ja ? Alebo poprípade či nieje vhodné použiť pužinovú spätnú klapku namieso klasickej ?
            Marek 14.2.2025 13:54:39 Zobrazit vlákno
            • Re: Re: Re: Re: Re: ESYBOX MINI 3

              Obávám se, že v sacím řadu je určitě netěsnost. Zpětná klapka s nerezovým seldem a pružinou je určitě vhodnější, je možné, že netěsní stávající sací koš (i když dle projevu závady tipuji netěsnost jinde). Osobně bych doporučil jednoduché sání, bez odboček a T-kusů - prostě jen pro vodárnu. To by situaci jednoznačně pomohlo.

              Petr Novotný (Remont) 14.2.2025 14:06:19 Zobrazit vlákno
              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: ESYBOX MINI 3
                Všetko som pretesnil nanovo , klapku vymenil , t-kus s gulovym ventiom vyhodil dal len kolienko rovno k čerpadlu a nepomohlo nič stále sa to chová rovnako. Chcem sa preto ešte spýtať v návode na montáž píšu že šróbenie čo ide rovno do čerpadla 1" má mať minimálne dĺžku 25mm prečo neviete mi povedať ? Lebo v mojom prípade bolo kratšie, či aj tam nemôže niekde chytať vzduch aj keď som to pretesnil teflónovou páskou celkom dobre si myslím .
                Marek 17.2.2025 08:13:45 Zobrazit vlákno
                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ESYBOX MINI 3

                  Dobrý den,

                  zdá se, že přes všechny úpravy stále dochází k zavzdušňování sání. Přičinu je třeba identikovat na místě. Je také možné zaslat nám v případě potřeby vodárnu na servis, provedeme diagnostiku a testování na zkušebně, abychom vyloučili případnou závadu ve vodárně (ta je velmi nepravděpodobná)

                  Poznámka ohledně dimenze 25mm se netýká délky, ale minimálního vnitřního průměru sacího potrubí.

                  Petr Novotný (Remont) 17.2.2025 08:34:44 Zobrazit vlákno
                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ESYBOX MINI 3
                    Možno je to hlúpa otázka ale môžem tesniacu niť loctide 55 potrieť pre lepšiu tesnosť pastou loctide 577 ? ?
                    Marek Gabriš 17.2.2025 13:55:54 Zobrazit vlákno
                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ESYBOX MINI 3

                      Můžete, ale v tom to myslím nebude.

                      Petr Novotný (Remont) 17.2.2025 14:43:35 Zobrazit vlákno
  • ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém
    Dobrý den,

    koupili jsme v létě dům, kde je instalována domácí vodárna pro užitkovou vodu Hecht 3800. V prosinci přestala vypínat, i když jsem povolil tlakový spínač. Koupil jsem jiný, cca týden vše fungovalo ok a poté opět vypnula sama jednou z x startů, případně bylo potřeba do toho spínače lehce ťuknout. Taky je dost hlučná, takže jsme i tak chtěli časem pořídit jinou.

    Studna je na zahradě, vodu čerpáme z cca 4 metrů a poté vede trubka cca 25 metrů do domu k vodárně. Zaujala mě tato vodárna, případně Hydrobox 900, ale u něj uvádíte dostupnost až v únoru. Rád bych se zeptal, zda by pro naše potřeby - čerpání vody na WC + pračky, ostatní jede na vodu z řadu, byla dostačující. Koukal jsem i na Scala2-3-45-a, nicméně tam je v odpovědích uvedeno, že je na tyhle účely slabá.

    Je u této vodárny také nějaká sada pro připojení, nebo si případné redukce musím pak sehnat sám? Předpokládám tedy, že rozměry vstupu a výstupu jsou univerzální.

    Děkuji.

    Janoušek
    Jan Janoušek 31.1.2025 10:30:07 Zobrazit vlákno
    • Re: ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém

      Dobrý den,

      pokud Vám nebude vadit dát více financí do vodárny a nechcete čekat na novinku HYDROBOX, tak bych doporučil ještě vodárny s frekvenčním měničem: s tím, že pokud nastavíte konstantní tlak 3,5bar, tak by to byl TECNOPLUS 25-4 , stejně tak i SUPERTRON a ESYBOX MINI

      100% tyto vodárny na rozvod v domě budou vyhovovat.

      Žádné sady pr připojení nejsou, protože každý má jiné podmínky a prostředí.

      Většinou je dobré přenechat montáž odborníkovi, který jistě bude mít vše potřebné, nebo si potom sepsat, co budete vše potřebovat a koupit si to. Můžete vyfotit stávající  stav a zaslat k nám na mail a můžeme se pokusit hned s vodárnou zaslat potřebné komponenty.

      Mirek Jiříček (Remont) 31.1.2025 11:37:08 Zobrazit vlákno
      • Re: Re: ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém
        Dobrý den, pane Jiříčku,

        díky za rychlou odpověď, měl jsem právě na mysli koupi tohohle Esybox Mini 3. Vyfotím aktuální stav a pošlu na Váš mail, díky :)

        Janoušek
        Jan Janoušek 31.1.2025 11:50:38 Zobrazit vlákno
        • Re: Re: Re: ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém

          Nemáte zač a pokud to půjde rád Vám poradím, Pošlete to mi to na mail.

          Mirek Jiříček (Remont) 31.1.2025 13:06:48 Zobrazit vlákno
  • ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém
    Dobrý den, budu montovat toto čerpadlo na posílení tlaku v rod. Domě. Za vodomerem je umístěn fitr takový ten plastový v průhledným obalu a uvnitř síťovaná jemná vložka. Je docela znečištění tak že něco tam lítá v přívodu, tak nevím jestli mám čerpadlo umístit raději za filtr nebo před hned za vodoměr.
    Děkuji za odpověď.
    Jiří Poslušný 11.1.2025 13:46:30 Zobrazit vlákno
    • Re: ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém

      Dobrý den,

      vzhledem k zařízení, doporučujme dát filtr na vstupní potrubí. Předejdete tím k následným problémům s možným znečištěním.

      Mirek Jiříček (Remont) 11.1.2025 14:29:14 Zobrazit vlákno
  • ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém na stávající připojku
    Dobrý den,

    máme vodu ze studny z jiného pozemku, delší vzdálenost potrubí (cca 80m) a v našem RD kolísá tlak cca 1,8-2,9 baru, ve studni je spínač na 2 - 3,5 baru a tlaková nádoba 100l. Zvažoval jsem čerpadlo Scala 2 na posílení a udržení konstatního tlaku, ale s ohledem na jejich údajnou poruchovost hledám alternativu. Našel jsem DAB EasyBox Mini 3, které mě velmi zaujalo. Nicméně v návodu je napsáno, že max. tlak na straně sání (pokud je tam již tlaková voda) jjsou pouze 2 bary. Můžete prosím vysvětlit / ověřit? Co hrozí, když bude tlak vyší? Děkuji
    Radek 29.7.2024 11:57:49 Zobrazit vlákno
    • Re: ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém na stávající připojku

      Dobrý den,

      ano, doporučil bych Vám MINI3, jedná se o automat s frekvenčním měničem, maximální tlak je 7,5bar, takže, pokud napojíte toto na potrubí s kolísavým vstupním tlakem 1,8-2,96, tak výstupní můžete nastavit na 4bary a vodárna se přizpůsobí otáčkami ....

      Nevím, kde jste se dočetl, že vstupní může být jen 2bar :-)

      Mirek Jiříček (Remont) 29.7.2024 12:48:14 Zobrazit vlákno
      • Re: Re: ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém na stávající připojku
        Děkuji za rychlou reakci. Omezení je napsané v návodu k čerpadlu, který je dostupný na Vašich stránkách. Sekce 8, speciální instalace, respektive 8.1, cituji: "V případě, kdyvoda přichází na sání již natlakovaná (povoleno max. 2 bary)...."

        Radek
        Radek 29.7.2024 13:33:56 Zobrazit vlákno
        • Re: Re: Re: ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém na stávající připojku

          Dobrý den,

          z výroby je u automatu uveden vstupní tlak 2bar (u některých  3bar), je to z toho důvodu, pokud si nastavíte max.4bary a něco by se porouchalo na čerpadle, tyto tlaky se sčítají a neměly by překročit maximální hodnotu pro dané zařízení, což je v tomto případě 7,5bar.

          Nemusíte mít obavy, pokud nepřekročíte vstupní tlak 3bary a natavíte si 4 bary na výstupu, vše bude fungovat, jen je zapotřebí vyndat pružinu z klapky, jak je uvedeno 8.1 bod 5.

           

          Mirek Jiříček (Remont) 29.7.2024 14:10:02 Zobrazit vlákno
          • Re: Re: Re: Re: ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém na stávající připojku
            Super, moc děkuji za vysvqtlení.

            Radek
            Radek 29.7.2024 14:46:48 Zobrazit vlákno
            • Re: Re: Re: Re: Re: ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém na stávající připojku

              není zač :-)

              Mirek Jiříček (Remont) 29.7.2024 14:47:38 Zobrazit vlákno
  • ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém
    Motor funguje jako frekvenční mněnič?
    Josef Beznoska 11.2.2024 19:50:10 Zobrazit vlákno
    • Re: ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém

      Dobrý den,

      ano, tato vodárna je vybavena frekvenčním měničem. Pokud by jste chtěl více informací, vše je uvedeno zde v návodu.

      Mirek Jiříček (Remont) 12.2.2024 06:36:28 Zobrazit vlákno
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Založit nové téma
  • ESYBOX MINI 3 Elektronický posilovací systém
    Akce
    -20 %
    Doprava ZDARMA
    100%
    E.SYBOX MINI 3 je ideálním řešením pro posílení tlaku v domácnosti.
    • Výrobce:
    • Výtlak max. (m)?:
      • 55
    • Průtok max. (l/min)?:
      • 80
    • Jmenovité napětí (V)?:
      • 1x230V
    • Dostupnost:
      Skladem 2 ks
    • Reálný termín dodání:
      22. 4. 2025
    16 210 Kč s DPH (21%) 13 397 Kč bez DPH 20 263 Kč s DPH