Jakmile bude výrobek přijat naším servisem, emailem Vás zašleme potvrzení s číslem servisního případu a následně také info o vyřízení případně cenovou nabídku. Stnadardní lhůta pro vyřízení servisu je 2-4 týdny od přijetí předmětu. V případě požadavku je možno provést rychloopravu do 48 hodin v souladu se servisními podmínkami
V případě, že nechcete chodit někam na poštu a výrobek posílat, nabízíme možnost zajištění svozu přímo prostřednictvím našich smluvních dopravců (GLS, TOPTRANS)
Pro výrobek si pošleme našeho vlastního přepravce, vy jen musíte vyplnit formulář, a zabalit výrobek do vhodné krabice nebo kartonu. Vše ostatní nechte na nás
Výrobek můžete doručit do našeho servisu osobně nebo zaslat, případně využít svozu výrobku na reklamaci přímo naším kurýrem. V případě uznané reklamace je svoz bezplatný
Disponujeme vlastním servisem a zkušebnou čerpadel. Výrobek můžete doručit do našeho servisu osobně nebo zaslat, případně využít svozu výrobku na reklamaci přímo naším kurýrem
Někdy dojde k poškození zásilky, případně k situaci, kdy dodáná zásilka je neúplná. V takovém případě jsme připraveni Vám samozřejmě vyjít vstříc a co nejrychleji zjednat nápravu.
Pomůžeme při výběru toho nejvhodnějšího čerpadla dle Vašich specifických podmínek. Naše mnohaleté zkušenosti v oblasti čerpací techniky Vám budou zárukou odborného výběru.