Jakmile bude výrobek přijat naším servisem, emailem Vás zašleme potvrzení s číslem servisního případu a následně také návrh na řešení reklamace. Reklamace vyřizujeme přenostně a snažíme se je řešit do 48 hodin od přijetí výrobku.
V případě, že nechcete chodit někam na poštu a výrobek posílat, nabízíme možnost zajištění svozu přímo prostřednictvím našich smluvních dopravců (GLS, TOPTRANS)
V případě, že realizujeme svoz v rámci reklamace a ta bude následně uznána jako oprávněná, služba je ZDARMA.
Pro výrobek si pošleme našeho vlastního přepravce, vy jen musíte vyplnit formulář, a zabalit výrobek do vhodné krabice nebo kartonu. Vše ostatní nechte na nás
Výrobek můžete doručit do našeho servisu osobně nebo zaslat, případně využít svozu výrobku na reklamaci přímo naším kurýrem. V případě uznané reklamace je svoz bezplatný
Disponujeme vlastním servisem a zkušebnou čerpadel. Výrobek můžete doručit do našeho servisu osobně nebo zaslat, případně využít svozu výrobku na reklamaci přímo naším kurýrem
Někdy dojde k poškození zásilky, případně k situaci, kdy dodáná zásilka je neúplná. V takovém případě jsme připraveni Vám samozřejmě vyjít vstříc a co nejrychleji zjednat nápravu.
Pomůžeme při výběru toho nejvhodnějšího čerpadla dle Vašich specifických podmínek. Naše mnohaleté zkušenosti v oblasti čerpací techniky Vám budou zárukou odborného výběru.