• na trhu od roku 1999
  • servis
  • odborné poradenství
0 Kč 0

V košíku nejsou vloženy žádné položky...

Potvrzení přijetí reklamace

Publikováno: 11.4. 2020

Nyní prosím zašlete nebo přivezte reklamovaný výrobek na naši adresu.

Důležité:

Pro hladný průběh vyřízení si stáhněte reklamační list, vyplňte jej a přiložte k zásilce

Jakmile bude výrobek přijat naším servisem, emailem Vás zašleme potvrzení s číslem servisního případu a následně také návrh na řešení reklamace. Reklamace vyřizujeme přenostně a snažíme se je řešit do 48 hodin od přijetí výrobku.

Služba svoz reklamace do servisu

V případě, že nechcete chodit někam na poštu a výrobek posílat, nabízíme možnost zajištění svozu přímo prostřednictvím našich smluvních dopravců (GLS, TOPTRANS)

V případě, že realizujeme svoz v rámci reklamace a ta bude následně uznána jako oprávněná, služba je ZDARMA.

Remont Čerpadla

Pro výrobek si pošleme našeho vlastního přepravce, vy jen musíte vyplnit formulář, a zabalit výrobek do vhodné krabice nebo kartonu. Vše ostatní nechte na nás

Objednat svoz

Udělal vám článek radost? Šiřte jej dále do světa!